می دانم می آیی ...

وبلاگ معتقدین به بازگشت حضرت امام موسی صدر (حفظه الله)

می دانم می آیی ...

وبلاگ معتقدین به بازگشت حضرت امام موسی صدر (حفظه الله)

حورا صدر : منتظر اعلام خبر آزادی امام موسی صدر هستیم

 

حورا صدر در گفت‌وگو با ایسنا تاکید کرد: اخباری که به نقل از السنوسی درباره سرنوشت امام موسی صدر منتشر شده کذب است.

او با بیان این که پیش از این نیز اخباری از این دست بسیار منتشر شده که بلافاصله پس از انتشار تکذیب شده است، اظهار کرد: منتظریم که این خبر نیز مانند اخباردیگری که با منابع مشکوک و غیرموثق منتشر شده بود تکذیب شود، منبع این خبر مشخص نیست متاسفانه برخی رسانه‌ها به دلیل این که می‌خواهند اولین خبر را در مورد امام موسی صدر منتشر کنند دست به انتشار اخباری با منابع غیرقابل اعتماد می‌زنند.

صدر اضافه کرد: هنوز هیچ خبری در مورد محتوای دیدار وزیر خارجه لبنان با السنوسی در موریتانی منتشر نشده است.

او یادآور شد: این پرونده با توجه به حساسیتی که دارد نیاز به اطلاعات موثقی دارد. اخبار منتشر شده به نقل از این مقام پیشین لیبیایی قابل اعتماد نیست. هیات مشترک لبنانی ـ لیبیایی مسوولیت اصلی پیگیری این مساله را دارد و منتظر اعلام خبر آزادی امام موسی صدر از سوی این کمیته هستیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
وصال چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ب.ظ http://rej3at-e-sadr.blogfa.com

سخنان پایانی
صدرالدین صدر، فرزند ارشد امام موسی صدر، در افتتاحیه چهارمین همایش امام موسی صدر در صور با دوستداران امام موسی صدر:

- این قضیه ختم به خیر خواهد شد اگر قلب‌های شما برای پایان دادن به آن بتپد و برای پایان دادن به آن دعا کنید.

- امام و دو یارش زنده‌ و سلامت‌اند تا آن هنگام که ما و شما به مسلمات این مسئله متمسک می‌شویم.

- همه بدانند که سستی نمی‌ورزیم و ساکت نمی‌نشینیم و کوتاه نمی‌آئیم و از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کنیم.

http://www.yaranesadr.ir/farsi/1391/06/5398

وصال یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ http://rej3at-e-sadr.blogfa.com

چون بجهد خنده ز من خنده نهان دارم از او
روی ترش سازم از او بانگ و فغان آرم از او

با ترشان لاغ کنی خنده زنی جنگ شود
خنده نهان کردم من اشک همی‌بارم از او

صد چو تو و صد چو منش مست شده در چمنش رقص کنان دست زنان بر سر هر طارم از او

مسجد اقصاست دلم جنت مأواست دلم
حور شده نور شده جملۀ آثارم از او

قسمت گل خنده بود گریه ندارد چه کند؟
سوسن و گل می‌شکفد در دل هشیارم از او

صبر همی‌گفت که من مژده ده وصلم از او
شکر همی‌گفت که من صاحب انبارم از او

عقل همی‌گفت که من زاهد و بیمارم از او
عشق همی‌گفت که من ساحر و طرارم از او

روح همی‌گفت که من گنج گهر دارم از او
گنج همی‌گفت که من در بن دیوارم از او

جهل همی‌گفت که من بی‌خبرم بیخود از او علم همی‌گفت که من مهتر بازارم از او

زهد همی‌گفت که من واقف اسرارم از او
فقر همی‌گفت که من بی‌دل و دستارم از او

از سوی تبریز اگر شمس حقم بازرسد
شرح شود کشف شود جمله گفتارم از او

همه ما یقین داریم که او بالاخره خواهد آمد...

یه دوست دار پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ق.ظ

تفالی به حافظ زدم :دیدم به خواب خوش که به دستم پیاله بود تعبیر رفت وکار به دولت حواله بود چل سال رنج و غصه کشیدیم و عاقبت تدبیر ما به دست شراب دوساله بود.همه یقین داریم که خواهد امد.

به نظر بنده هم این اوضاع أسف بار جهان اسلام که روز به روز هم بدتر می شود نوید ظهور منجی همچون موسی صدر است، انشاءالله

عاشق دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:17 ب.ظ http://http:/-

انشاالله که برگردن

انشاءالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد