می دانم می آیی ...

وبلاگ معتقدین به بازگشت حضرت امام موسی صدر (حفظه الله)

می دانم می آیی ...

وبلاگ معتقدین به بازگشت حضرت امام موسی صدر (حفظه الله)

12345 روز از اسارت اماممان گذشت!

نمی دانم چند نفر از شما دوستان یار صدری ام این اتفاق عجیب را متوجه شدید ولی این حقیر حدود یکماه بود که فرارسیدن 12345 روز ناپدید شدن امام  صدر را انتظار میکشیدم، روزی که اتفاقاً با مبعث النبی هم مصادف شد و فرصتی پیش آورد تا رو به سوی مدینه کنیم و این بار در محضر خداوند منان به پیامبر اعظم(ص) متوسل شویم و از خواجه عالم بخواهیم که سلاله پاکش حضرت امام موسی صدر هر چه زودتر به سوی محبانش بازگردد. بله دوستان، دوازده هزار و سیصد و چهل و پنج روز (!) از ناپدید شدن اماممان گذشت، و ما چه آسان این عدد منظم پنج رقمی را به زبان می آوریم در حالیکه هرگز درک نخواهیم کرد که تحمل هزاران روز اسارت برای یک انسان چگونه خواهد بود؟! آری به قول سید حسن نصرالله، امام صدر بزرگ مرد مظلوم است، خدایا به حق این روز خجسته و به حق محمد و آل محمد(ص)، امام مظلوممان را زنده به سوی ما بازگردان. 

 

+مشاهده پوستر با کیفیت بالاتر

فدای آن عبای خاکی ات...

 

  

دیگران در تب و تاب عکس گرفتن با تو و تو به دنبال تواضع مقابل پروردگارت! به راستی اگر می دانستند که به زودی ناپدید می شوی و تا 34 سال بعد هم خبرت نخواهد آمد آنگاه چند نفر اینجا در پای عبای خاکیت حاضر میشدند؟ 

 

 *عکسها مربوط به حضور امام صدر در صحرای سینا و در کنار کانال سوئز می باشد (سال ۱۹۷۳ میلادی جنگ مصر با اسرائیل برای بازپس گرفتن صحرای سینا) که ایشان در آنجا با سخنرانی خود برای ارتشیان مصری به آنها برعلیه اسرائیل روحیه دادند.