می دانم می آیی ...

وبلاگ معتقدین به بازگشت حضرت امام موسی صدر (حفظه الله)

می دانم می آیی ...

وبلاگ معتقدین به بازگشت حضرت امام موسی صدر (حفظه الله)

ندیده باور میکنم ...

    

 امروز یکسال دیگر هم از رفتنت گذشت ولی ما هنوز چشم انتظار بازگشت توایم ای امام جاوید...

دیدم و باور کردم عاقبت آن قذافی جانی(ملک الملوک آفریقا!) را که بعد از ۴۰ سال سلطنت او را همچون موشی از سوراخ فاضلاب درآوردند و جسدش را کف خیابان لگدمال نمودند... دیدم  و باور کردم عاقبت آن صدام جنایتکار را که از قعر چاهی بیرون آوردند و  اعدام کردند ... اما ندیده باور دارم آن خدایی که ظالمان را از اوج قدرت به چاه می اندازد و همان خدایی که یوسف را از چاه به فرمانروایی می رساند خواهد توانست محبوب من امام موسی صدر را پس از ۳۴ سال زنده از زندان بیرون بیاورد. پس تا آن روز به انتظارش می نشینم...

نظرات 5 + ارسال نظر
وصال یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ http://rej3at-e-sadr.blogfa.com

ببینم شما و مادر طهورا کار و زندگی ندارید...این قدر گیر می دهید به ما نصفه شبی؟
نتایج ارشدتان آمده آیا؟
پایان نامه تان را تمام کرده اید آیا؟

من قول داده ام به هیچ کس در این وبلاگ توهینی نشه حتی دشمن...
در ادب بی اضطراب برای دشمن کم تاب زهری هست برادر! که در هیچ ناسزایی نیست

چه بچه بامزه ای داره این مادر طهورا! حالا از کجا فهمیدید نتایج ارشدم آمده!

وصال یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ http://rej3at-e-sadr.blogfa.com

اصلا ببینم شما تا به حال دیده اید کسی بگوید : لعنة الله علی الشیطان الرجیم؟
بلکه همه می گویند اعوذ بالله من الشیطان رجیم
یعنی باز هم پناه می بریم به خدا

نمی خواهم نصف شبی بیشتر از این گیر بدهم ولی حالا لعن یه جاهایی هم مجاز دانسته شده. «إِنَّ الَّذِینَ یَکْتُمُونَ مَا أَنزَلْنَا مِنَ الْبَیِّنَاتِ وَالْهُدَى مِن بَعْدِ مَا بَیَّنَّاهُ لِلنَّاسِ فِی الْکِتَابِ أُولَـئِکَ یَلعَنُهُمُ اللّهُ وَیَلْعَنُهُمُ اللَّاعِنُونَ؛[بقره/159] ضمنا ما خدمت که بودیم یه روحانی داشتیم همیشه اول صحبتاش میگفت اعوذ بالله من الشیطان الّعین و رجیم!((:

زهرا یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ http://kolbe-asheghi.mihanblog.com

ایشالله میاد

وصال سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ http://rej3at-e-sadr.blogfa.com

خوب برای این که همه ما یا درگیر پایان نامه ایم یا منتظریم جواب ارشد بیاید...وگرنه آنوقت شب چه می کنیم در اینترنت؟؟؟
حالا قبول شدید؟ یا همچون ما

مهیار شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ

ان شاءا... میاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد