می دانم می آیی ...

وبلاگ معتقدین به بازگشت حضرت امام موسی صدر (حفظه الله)

می دانم می آیی ...

وبلاگ معتقدین به بازگشت حضرت امام موسی صدر (حفظه الله)

حسن یعقوب : اطلاعات ما نشان می‌دهد امام موسی صدر زنده است

 

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری «النشره»، «حسن یعقوب»، نماینده سابق پارلمان لبنان و فرزند شیخ محمد یعقوب از همراهان امام موسی صدر در سفر بی بازگشت به لیبی گفت که اطلاعاتی در داست دارد که نشان می‌دهد امام موسی صدر و همراهانش زنده هستند.

وی با اشاره به دست داشتن احتمالی رژیم صهیونیستی در پرونده ربوده شدن امام موسی صدر و دو همراهش در جریان سفر به لیبی گفت: عدم بازگشت امام موسی صدر به لبنان از دو جهت برای اسرائیل اهمیت داشت نخست اینکه این رژیم از اقدامات امام موسی صدر ضرر دیده بود به گونه‌ای که امام موسی صدر 4 روز قبل از مذاکرات کمپ‌دیوید ربوده شد.

حسن یعقوب در بیان دلیل دیگر در نقشه ربایش امام موسی صدر گفت: زمان حمله اسرائیل به لبنان و هنگامی که امام موسی صدر متوجه شد که نمی‌توان از طریق سازمان ملل برای آزادسازی سرزمین‌های اشغالی اقدام کرد مقدمات برگزاری تظاهرات بزرگ مردمی به سوی جنوب لبنان را فراهم ‌کرد و امور مربوط به ساماندهی تظاهرات و جمع‌آوری مردم لبنان از طیف‌ها و طوائف مختلف را آماده کرده و قرار بود پس از بازگشت از لیبی این راهپیمایی را برگزار کند.

این نماینده سابق پارلمان لبنان تاکید کرد که مسئولیت سرنوشت امام موسی صدر و دو همراهش بر گردن کسانی است که در رسیدگی به این موضوع تعلل می‌کنند.  

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
وصال پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ http://rej3at-e-sadr.blogfa.com

مرا مردن بیاموز و بدین افسانه پایان ده
که دیگر بر نمی تابد دلم غربت شمردن را

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد