می دانم می آیی ...

وبلاگ معتقدین به بازگشت حضرت امام موسی صدر (حفظه الله)

می دانم می آیی ...

وبلاگ معتقدین به بازگشت حضرت امام موسی صدر (حفظه الله)

خواب آیت‌ الله اراکی از زنده بودن امام موسی صدر

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی روایتی از خواب چند سال پیش خود در ارتباط با زنده بودن امام موسی صدر و گفت‌وگوی خود با وی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله محسن اراکی در جریان سخنرانی خود در نشست رونمایی از دو کتابی که در ارتباط با خاندان صدر نوشته شده بود، از خواب چند سال پیش خود در ارتباط با زنده بودن امام موسی صدر و گفت‌وگوی خود با وی سخن گفت.

وی خاطرنشان کرد: چند سال پیش هنگام فجر و قبل از اذان صبح خوابی دیدیم که گویا امام موسی صدر آزاد شد و قرار است ما به استقبالشان برویم، بنده به استقبال ایشان رفتم و پس از احوالپرسی و معانقه سوار ماشین شدیم تا به منزل ما بیاییم. در ماشین من چند سوال از ایشان پرسیم از جمله اینکه چگونه دستگیر و چگونه‌ آزاد شدند.

اراکی ادامه داد: امام موسی صدر در پاسخ به این سوالات من گفتند از من تعهد گرفتند که درباره دستگیری و آزادی با هیچکس حرف نزم. بنده به ایشان گفتم شما می‌توانید جامعه علمی جوامع اسلامی را متحد و این تفرقه جهان اسلام را یکپارچه کنید.

وی افزود: در حال صحبت کردن درباره این حرف‌ها بودیم که به منزل ما رسیدیم، وقت نماز صبح شد ایشان رفتند جلو تا ما نماز را به ایشان اقتداء کنیم و در همین لحظه از خواب بیدار شدم و این رویای بسیار روشن و عجیبی بود که امیدواریم روزی آزادی و بازگشت ایشان را شاهد باشیم.  

منبع